Aydın’ın Nazilli ilçesinde, eşinden ayrılma aşamasında olduğu öğrenilen bir şahıs, evinde doğalgazı açarak intihara kalkıştı. İtfaiye ekiplerinin yardımıyla eve giren polis, bilinci kapalı halde bulduğu M.A. isimli şahsı hastaneye kaldırdı.
Olay, Yıldıztepe Mahallesi 106/1 Sokak’ta bulunan 3 katlı bir apartmanın 1. katındaki dairede gerçekleşti. Edinilen bilgilere göre, 29 yaşındaki M.A., eşinden ayrılma aşamasında olduğu için evinde doğalgazı açıp, kapı ve pencereleri kapattı. M.A.’dan uzun süre haber alamayan yakınları, durumu 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirdi.
İhbar üzerine olay yerine itfaiye, polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. İtfaiye ekiplerinin yardımıyla eve giriş yapan ekipler, M.A.’yı koltuk üzerinde bilinci kapalı halde buldu. Sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından ambulansla Nazilli Devlet Hastanesi’ne kaldırılan M.A., burada tedavi altına alındı.
Olayla ilgili olarak soruşturmanın sürdüğü ifade edildi.

AYDIN'IN NAZİLLİ İLÇESİNDE EŞİNDEN AYRILMA AŞAMASINDA OLDUĞU ÖĞRENİLEN BİR KİŞİ, EVİNDE DOĞALGAZI AÇARAK YAŞAMINA SON VERMEK İSTEDİ. İTFAİYE EKİPLERİNİN YARDIMIYLA EVE GİREN EKİPLER, ŞAHSI BİLİNCİ KAPALI HALDE BULURKEN HASTANEYE KALDIRILAN KİŞİNİN TEDAVİSİNİN SÜRDÜĞÜ ÖĞRENİLDİ.