Aksaray polisi, gece yarısı şehir genelinde gerçekleştirdiği şok uygulama ile tüm araç ve şahısları denetledi.
Aksaray Cumhuriyet Başsavcılığı koordinesinde, İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş ve Trafik Denetleme Şubesi ekipleri, şehrin dört bir yanında görev aldı. En işlek caddelerden en ücra sokaklara kadar uygulama şeridi oluşturan polis ekipleri, araçları durdurarak detaylı denetim yaptı.
Gerçekleştirilen denetimlerde alkollü sürücüler, sigortasız araçlar ve ehliyetsiz sürücüler tespit edildi. Bütün araçların ve şahısların didik didik arandığı bu uygulamada, şahıslar Genel Bilgi Taraması’ndan (GBT) geçirildi. Uygulamaların sabah saatlerine kadar belirli aralıklarla devam edeceği öğrenildi.

AKSARAY POLİSİ, GECE YARISI ŞEHİR GENELİNDE YAPTIĞI ŞOK UYGULAMA İLE TÜM ARAÇ VE ŞAHISLARI DİDİK DİDİK ARADI.