Mersin'in Mut ilçesinde, belediyeye ait eski çöp döküm alanında çıkan yangın, ormanlık alana sıçradı. Yangına, Mersin Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı ve Mut Orman İşletme Müdürlüğü ekipleri tarafından yoğun müdahale gerçekleştirildi.
Yangın, Palantepe Mahallesi'nde bulunan çöp döküm sahasında, henüz belirlenemeyen bir nedenle meydana geldi. Kısa sürede büyüyen alevler, çevredeki ormanlık alanı tehdit etmeye başladı.
Olay yerine, ilçe merkezine yaklaşık 5 kilometre uzaklıktaki yangına, 5 arazöz ve 20 orman işçisi ile müdahale edildi. Ekiplerin titiz çalışmaları sonucunda yangın kontrol altına alındı. Ancak, alevlenme riskine karşı bölgede soğutma çalışmaları halen devam ediyor.
Yangının çıkış nedeninin belirlenmesi için gerekli incelemelerin başlatıldığı bildirildi.

MUT İLÇESİNE BAĞLI PALANTEPE MAHALLESİNDEKİ BELEDİYEYE AİT ESKİ ÇÖP DÖKÜM ALANINDA ÇIKAN YANGIN ORMANLIK ALAN VE BAHÇELERE ZARAR VERDİ.