Manisa’da 42 yıllık kamu hizmetinin ardından emekliye ayrılan Şehzadeler Belediyesi Nikah Memuru Nurettin Başkurt, görev süresince yaklaşık 41 bin çiftin mutluluğuna tanıklık etti. Başkurt’a hizmetlerinden dolayı teşekkür plaketi verilirken, törende duygusal anlar yaşandı.
Dört on yıllık sürede, Manisa’nın evliliklerine önemli katkılarda bulunan Nurettin Başkurt, 42 yıllık görev süresini tamamlayarak emekliye ayrıldı. Şehzadeler Belediye Başkanı Hakan Şimşek tarafından Başkurt’a özverili hizmetlerinden dolayı bir teşekkür plaketi takdim edildi.
Nurettin Başkurt, meslek hayatına başladığı ilk günden beri duyduğu heyecanla görevini sürdürdü. 42 yıl önce Manisa Belediyesi
Meslek hayatının son 28 yılını nikah memuru olarak geçiren Başkurt, bu süre zarfında yaklaşık 41 bin çiftin nikahını kıyarak onların mutluluklarına ortak oldu. Nikah masasında sık sık tekrarladığı “Bir ömür boyu mutluluklar dilerim” sözleriyle vatandaşların hafızalarında yer etti. Güler yüzü ve samimi yaklaşımı sayesinde pek çok insanın takdirini kazandı.
Büyükşehir Yasası’nın ardından görevine Şehzadeler Belediyesi’nde devam eden Başkurt, son 12 yılını burada tamamlayarak, emeklilik kararı ile meslek hayatını noktaladı. Emekliliği dolayısıyla düzenlenen programda Başkan Hakan Şimşek, Başkurt’a teşekkür plaketi takdim etti. Yapılan konuşmada, Nurettin Başkurt’un Manisa’da binlerce insanın hayatında önemli bir yer edindiği vurgulandı.
Başkan Şimşek, “Nurettin ağabeyimiz yıllar boyunca binlerce hemşehrimizin en mutlu gününde yanlarında oldu. Bir nikah sadece bir imza değildir; iki insanın hayatlarını birleştirdiği, ailelerin kurulduğu çok özel bir andır. Bu özel anlara yıllarca büyük bir özen, sabır ve güler yüzle eşlik eden Nurettin Başkurt’a şehrimize ve belediyemize kattığı değerler için teşekkür ediyorum. 42 yıllık hizmet hayatı boyunca büyük bir emek ortaya koydu. Şehzadeler Belediyesi ailesi olarak kendisine bundan sonraki yaşamında sağlık, huzur ve mutluluk diliyoruz” dedi.
Yarım asrı aşan kamu hizmetinin ardından emekliye ayrılan Nurettin Başkurt, ardında binlerce mutluluk hikayesi ve unutulmaz anılar bıraktı.

MANİSA’DA BİNLERCE ÇİFTİN HAYATINI BİRLEŞTİREN VE YAKLAŞIK 41 BİN NİKAH KIYARAK KENT TARİHİNE ADINI YAZDIRAN ŞEHZADELER BELEDİYESİ NİKAH MEMURU NURETTİN BAŞKURT (SAĞDAKİ), 42 YILLIK GÖREV SÜRESİNİN ARDINDAN EMEKLİYE AYRILDI. BAŞKURT’A ÖZVERİLİ HİZMETLERİNDEN DOLAYI ŞEHZADELER BELEDİYE BAŞKANI HAKAN ŞİMŞEK (SOLDAKİ) TARAFINDAN TEŞEKKÜR PLAKETİ TAKDİM EDİLDİ.