Eskişehir'de, trafik ekipleri tarafından gerçekleştirilen denetimlerde alkollü araç kullandığı tespit edilen iki sürücüye toplamda 50 bin lira idari para cezası kesildi.
Alınan bilgilere göre, Yenibağlar Mahallesi sınırları içerisindeki Uludağ Sokak ve İsmet İnönü-1 Caddesi üzerinde İl Emniyet Müdürlüğüne bağlı trafik ekipleri asayiş ve trafik denetimi gerçekleştirdi. Yapılan kontroller sırasında durdurulan araçlardaki Z.D. ve B.B. isimli sürücülerinin alkollü olduğu tespit edildi.
Trafik polisleri tarafından yapılan testlerde Z.D.’nin 1, B.B.’nin ise 2,25 promil alkollü olduğu belirlendi. Bu sürücülere 25’er bin lira idari para cezası uygulandı. Ayrıca, her iki sürücünün ehliyetine 6 ay süreyle el konulduğu bildirildi.

ESKİŞEHİR'DE TRAFİK EKİPLERİ TARAFINDAN GERÇEKLEŞTİRİLEN DENETİMLERDE ALKOLLÜ ARAÇ KULLANDIĞI TESPİT EDİLEN İKİ SÜRÜCÜYE 25'ER BİN TL PARA CEZASI KESİLİRKEN, EHLİYETLERİNE 6 AY SÜREYLE EL KONULDU.