Eskişehir'de otomobile motosiklet çarptı: 2 yaralı

Eskişehir'de bir trafik kazasında otomobil ile motosikletin çarpışması sonucu iki kişi yaralandı.

28.06.2026-05:21 - (Son Güncelleme: 28.06.2026-05:21)
Eskişehir'de otomobile motosiklet çarptı: 2 yaralı

Eskişehir’de, Bir otomobilin kasisten geçerken arkasındaki motosikletin çarpması sonucu meydana gelen trafik kazasında iki kişi yaralandı.

Olay, Osmangazi Mahallesi Basın Şehitleri Caddesi üzerinde gerçekleşti. Edinilen bilgilere göre; 21 yaşındaki B.İ. idaresindeki 26 AOU 559 plakalı otomobil, cadde üzerindeki kasisten çapraz bir şekilde geçmek için manevra yaptı. Bu sırada otomobilin arkasında seyir halinde olan S.Ö. idaresindeki 26 ALD 021 plakalı motosiklet duramayarak araca çarptı.

Çarpışmanın etkisiyle savrulan motosikletin sürücüsü S.Ö. ile yolcu konumundaki E.Ö. yaralandı. Çevredeki vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Yaralı sürücü ve yolcu, olay yerindeki ilk müdahalenin ardından ambulansla hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı.

Meydana gelen kaza ile ilgili polis ekiplerince inceleme başlatıldı.

ESKİŞEHİR'DE, BİR OTOMOBİLİN KASİSTEN GEÇTİĞİ ESNADA ARKADAN GELEN MOTOSİKLETİN ÇARPMASI SONUCU...

ESKİŞEHİR'DE, BİR OTOMOBİLİN KASİSTEN GEÇTİĞİ ESNADA ARKADAN GELEN MOTOSİKLETİN ÇARPMASI SONUCU MEYDANA GELEN TRAFİK KAZASINDA 2 KİŞİ YARALANDI.

YORUM YAZ!..
Modal