Elazığ’da alev alan araç kullanılamaz hale geldi

Elazığ’da alev alan araç itfaiye ekipleri tarafından söndürüldü. Yaralanan yok, araç kullanılamaz hale geldi.

22.06.2026-14:34 - (Son Güncelleme: 22.06.2026-14:34)
Elazığ’da alev alan araç kullanılamaz hale geldi

Elazığ’da bir araç, seyir halindeyken alev aldı. Olay, merkeze bağlı Şeyhhacı köyünde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, aracın motor kısmından dumanlar çıkmaya başladı ve kısa sürede alevlere dönüştü.

Sürücü, acil durumu fark ederek araçtan inip, durumu 122 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirdi. İhbar üzerine gelen itfaiye ekipleri yangına müdahale ederek yangını kontrol altına aldı ve söndürdü.

Yangın sonucunda, ölü veya yaralanan olmadı ancak araç tamamen yanarak kullanılamaz hale geldi.

ELAZIĞ’DA ALEV ALAN ARAÇ İTFAİYE EKİPLERİ TARAFINDAN SÖNDÜRÜLDÜ. YARALANANIN OLMADIĞI OLAYDA, ARAÇ...

ELAZIĞ’DA ALEV ALAN ARAÇ İTFAİYE EKİPLERİ TARAFINDAN SÖNDÜRÜLDÜ. YARALANANIN OLMADIĞI OLAYDA, ARAÇ YANARAK KULLANILAMAZ HALE GELDİ

YORUM YAZ!..
Modal