Balıkesir Büyükşehir Belediyesi, toplu taşıma denetimlerini sürdürüyor

Balıkesir Büyükşehir Belediyesi, toplu taşıma hizmet kalitesini artırmak amacıyla düzenli denetimlerini gerçekleştiriyor.

26.06.2026-09:59 - (Son Güncelleme: 26.06.2026-09:59)
Balıkesir Büyükşehir Belediyesi, toplu taşıma denetimlerini sürdürüyor

Balıkesir Büyükşehir Belediyesi, toplu taşıma denetimlerini sürdürüyor

Balıkesir Büyükşehir Belediyesi bünyesindeki Balıkesir Toplu Taşıma ekipleri, hizmet kalitesini artırmak ve vatandaş memnuniyetini en üst seviyeye taşımak amacıyla sahadaki çalışmalarına devam ediyor.

Balıkesir Toplu Taşıma A.Ş., "Sahada" uygulamaları ile hem denetim süreçlerini güçlendirmeyi hem de vatandaşla doğrudan iletişim kurarak beklentileri en doğru şekilde analiz etmeyi sürdürüyor.

Balıkesir merkezde gerçekleştirilen kapsamlı denetim faaliyetlerinde; ekipler, toplu taşıma araçlarını titizlikle inceledi. Yapılan kontrollerde, araç içi temizlik, genel bakım durumu, klima sistemlerinin çalışırlığı ve sürücülerin kılık ve kıyafet uygunluğu gibi başlıca konuların hizmet standartlarına uyumu detaylı şekilde ele alındı. Vatandaşların daha konforlu, güvenli ve sağlıklı bir yolculuk yapabilmesi adına gerekli tüm kriterler yerinde kontrol edilerek eksiklikler için anında müdahale sağlandı. Ayrıca ekipler, otobüs ve duraklarda yolcular ile birebir görüşmeler gerçekleştirerek; şikâyet, talep, öneri ve memnuniyetlerini dinledi.

Vatandaş memnuniyeti artıyor

Gerçekleştirilen uygulamalar sırasında görüşünü dile getiren Mücahit Erdoğan, otobüslerin denetleniyor olmasından ve klimaların yaz-kış çalışıyor olmasından oldukça memnun kaldığını belirtti. Bir diğer vatandaş Tahsin Alacı ise şoförlerden ve araçlardan yana hiçbir problem ve sıkıntının olmadığını vurguladı. Sık sık toplu taşıma kullandığını belirten Sabriye Karasakal, "Kendi şahsıma göre memnunum. Dakikler, saygılılar. Yaşlıya, engelliye gayet ılımlı davranıyorlar. Ben oldukça hizmetlerinden memnunum. Belediyenin tüm hizmetlerinden memnunum. Yaz ve kış klimalar çalışıyor. Yazın sıcak, kışın da soğuk olmak üzere klimalar güzel çalışıyor, bir sıkıntı yok." dedi.

Üniversite öğrencisi Salih Buray Koca da, "Denetimlerin güzel yapıldığını görüyorum. Otobüs içi hizmetlerden memnunum. Klimalar yaz aylarında çok iyi çalışıyor. Öğrenci olarak bu durumdan gayet memnunum. Bir de 10Ç hattında kullanılan bisiklet aparatları çok güzel olmuş. Şoförler çok samimi, çok hoşgörülü davranıyorlar, sağ olsunlar. Ahmet Başkan’a ve ekiplerine buradan çok teşekkür ediyorum." diyerek Büyükşehir Belediyesine memnuniyetini dile getirdi.

BALIKESİR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ SAHA DENETİMLERİNİ SÜRDÜRÜYOR

BALIKESİR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ SAHA DENETİMLERİNİ SÜRDÜRÜYOR

YORUM YAZ!..
Modal