Sıfır atık yarışmasında başarılı olan öğrencilere gezi ödülü

Bayburt Anadolu İmam Hatip Lisesi, Sıfır Atık Yarışması'nda başarılı öğrencilere Trabzon'a günübirlik gezi düzenledi.

26.06.2026-11:05 - (Son Güncelleme: 26.06.2026-11:05)
Sıfır atık yarışmasında başarılı olan öğrencilere gezi ödülü

Bayburt Anadolu İmam Hatip Lisesi Çevre Kulübü tarafından düzenlenen Sıfır Atık Yarışması'nda başarılı olan öğrenciler için Trabzon'a günübirlik gezi gerçekleştirildi.

Geziye katılan öğrenciler, Trabzon'un tarihi ve doğal güzellikleri arasında yer alan Sümela Manastırı, Uzungöl ve Sultan Murat Yaylası’nı ziyaret etti.

Bu geziyle, öğrencilerin çevre bilincinin desteklenmesi ve tarihi ile doğal değerlere yönelik farkındalıklarının artması hedeflendi.

Okul idaresi ve öğretmenlerin eşlik ettiği etkinlik, öğrencilerin yıl boyunca yürüttükleri çalışmaların ardından sosyal ve eğitici bir gün geçirmelerine olanak sağladı.

SIFIR ATIK YARIŞMASINDA BAŞARILI OLAN ÖĞRENCİLERE GEZİ ÖDÜLÜ

SIFIR ATIK YARIŞMASINDA BAŞARILI OLAN ÖĞRENCİLERE GEZİ ÖDÜLÜ

YORUM YAZ!..
Modal