Arpaçay Kaymakamı Mohammed Burak Akköz, ilçedeki kurumlara veda ziyaretinde bulundu. Görev süresi boyunca birlikte çalıştığı kurum amirleri ve personelle bir araya gelen Kaymakam Akköz, yaklaşık 3 yıla yakın bir süreyle Arpaçay’da görev yaptığını belirtti.
Akköz, ilçeye yönelik hizmetlerin kurumlarla iş birliği içerisinde gerçekleştirildiğini ifade etti. Kurumların çalışmalarından ve gösterdikleri gayretten memnuniyet duyduğunu dile getiren Akköz, emeği geçen tüm personele teşekkür ederek vedalaştı.
Kurum amirleri ise Kaymakam Akköz’e hizmetlerinden dolayı teşekkürlerini ileterek, yeni görev yerinde başarı temennisinde bulundu.

ARPAÇAY KAYMAKAMI AKKÖZ’DEN KURUMLARA VEDA ZİYARETİ(KARS-İHA)