Zonguldak’ta 36 yıl öğretmenlik mesleğini başarıyla icra eden Birgül Kangal, emeklilik nedeniyle düzenlenen veda töreninde duygusal anlar yaşadı. İnağzı ve Köksal Toptan İlkokullarında uzun yıllar görev yapan Kangal, yüzlerce öğrenci yetiştirmenin mutluluğunu yaşadı.
Tören, Birgül öğretmenin eski ve yeni öğrencilerinin sürpriz hazırlamalarıyla başladı. Öğrenciler, öğretmenlerini uğurlamak üzere okul bahçesinde çift sıra oluşturarak alkışlarla ve sevgi gösterileriyle veda ettiler. Bu anlarda Birgül öğretmenin duygusal anlar yaşadığı gözlemlendi.
Birgül Kangal, öğretmen arkadaşları ve öğrencilerine hitaben yaptığı konuşmada, "Ben mesleğimi gerçekten çok severek yaptım. Emeklilik günümün bu kadar çabuk geleceğini hiç düşünmemiştim. Yıllar çok çabuk geçti. Zonguldak’a ilk geldiğimde benim burada kimsem yoktu ama benim okulum, benim öğrencilerim, benim arkadaşlarım yani sizler benim ailem oldunuz. Ben gerçekten sizleri çok sevdim, öğrencilerimi çok sevdim. Bilmeden sizleri üzdüysem hepinizden özür dilerim. Ben sizleri çok özleyeceğim, öğrencilerimi çok özleyeceğim. Sizlerden ricam hakkınızı helal edin benim hakkım varsa helal olsun. Allah’a ısmarladık" dedi.
Tören, Köksal Toptan İlkokulu Müdürü Levent Bilir, müdür yardımcıları ve öğrencilerin çiçek takdimiyle sona erdi.
ZONGULDAK’TA 36 YIL ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNİ BAŞARIYLA YAPAN VE YÜZLERCE ÖĞRENCİ YETİŞTİREN BİRGÜL KANGAL ÖĞRETMENİN EMEKLİ OLMASI NEDENİYLE OKULDA DÜZENLENEN VEDA TÖRENİNDE DUYGU DOLU ANLAR YAŞANDI.