Bursa Uludağ Üniversitesi Karacabey Meslek Yüksekokulu 30. dönem mezuniyet töreni
Bursa Uludağ Üniversitesi Karacabey Meslek Yüksekokulu’nun 2025-2026 eğitim-öğretim yılı "30. Dönem Mezuniyet Töreni" büyük bir heyecanla gerçekleştirildi. Ergün Koç Kültür Merkezi’nde yapılan törende, 6 bölüm ve 8 programdan mezun olan 215 öğrenci, geleneksel kep atma ritüeliyle mezuniyet coşkusunu yaşadı.
Kep atma törenine katılım yoğun oldu
Mezuniyet törenine, Bursa Uludağ Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Cafer Çiftci, Karacabey Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Duygu Emir ve KTSO Meclis Başkan Yardımcısı Serap Özcan Sağdıç gibi önemli isimlerin yanı sıra, öğretim üyeleri, öğrenciler ve aileleri katıldı.
Okul Birincisi İlayda Köker'in konuşması
Törenin sunumunu, Karacabey MYO Muhasebe ve Vergi Bölüm Başkanı Dr. Öğr. Üyesi Tuba Bora Kılınçarslan gerçekleştirdi. Mezun olan öğrenciler adına açılış konuşmasını yapan okul birincisi İlayda Köker, eğitim süreçlerinin sadece akademik başarılarla değil, aynı zamanda sabır ve dayanışmayla geçtiğini belirtti. Köker, yazılım sektöründe kadınların daha fazla mücadele ettiğine dikkat çekerek, elde ettiği başarı ile cinsiyetin hiçbir şey ifade etmediğini vurguladı.
Prof. Dr. Önder Canbolat'ın mesajı
Karacabey Meslek Yüksekokulu Müdürü Prof. Dr. Önder Canbolat, mezuniyetin bir son değil, yeni başlangıçlar için bir fırsat olduğuna dikkat çekerek, öğrencilerden etik değerlere bağlı bireyler olmalarını istedi. Eğitimin, sorumluluk almayı ve zorlukların üstesinden gelmeyi de kapsadığına dikkat çekti.
Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Cafer Çiftci'nin vurguları
Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Cafer Çiftci, üniversite eğitiminin bireylere mesleki bilgi sağlarken, aynı zamanda eleştirel düşünebilen bireyler yetiştirmeyi amaçladığını ifade etti. Öğrencilere, kendilerini sürekli geliştirmelerini ve etik değerlere bağlı kalmalarını tavsiye etti.
Öğrencilere tavsiyelerde bulunuldu
İnsan Kaynakları ve İç Hizmetler Müdürü Dilay Çalışkaner de, öğrencilere sürekli öğrenmenin önemini vurgulayarak, "İmkansızlık diye bir şey yoktur" ifadesiyle başarı için cesaretlenmelerini istedi. Tören, dereceye giren öğrencilere başarı belgeleri ve ödüllerinin takdim edilmesiyle devam etti.
Kep atma töreni ve kapanış
Tören, geleneksel kep atma etkinliği ve ardından düzenlenen yemek ikramıyla son buldu. mezun olan tüm öğrenciler, yeni hayatlarına adım atmanın mutluluğunu yaşadı.
BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ KARACABEY MESLEK YÜKSEKOKULU’NUN 2025-2026 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI "30. DÖNEM MEZUNİYET TÖRENİ" GÖRKEMLİ GEÇTİ. ERGÜN KOÇ KÜLTÜR MERKEZİ’NDE YAPILAN TÖRENDE, 6 BÖLÜM VE 8 PROGRAMDAN MEZUN 215 ÖĞRENCİ, GELENEKSEL HALE GELEN KEP ATMA İLE MEZUN OLMANIN HAKLI GURURUNU YAŞADI.