Sümeyye Uruk ile başarı dolu bir buluşma
Erzurum'un Yakutiye Anadolu Lisesi 11. sınıf öğrencisi Sümeyye Uruk, Türkiye, Avrupa ve Dünya atletizm şampiyonalarında kazandığı derecelerle ilimizi onurlandırmaya devam ediyor. İl Millî Eğitim Müdürü Süleyman Ekici, Uruk ile makamında bir araya gelerek başarılarını kutladı.
Erzurum Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından yapılan paylaşımda, "Özel öğrenci Sümeyye; azmi, disiplini ve başarılarıyla engelleri aşmanın en güzel örneklerinden biri oldu. Ulusal ve uluslararası dereceleriyle hem Erzurum'un hem de ülkemizin gururu olan öğrencimiz, sporun birleştirici ve dönüştürücü gücünü bir kez daha göstermiştir" denildi.
Farkındalık yaratan bu ziyarette, İl Millî Eğitim Müdürü Süleyman Ekici, Sümeyye'nin ilham verici başarı hikâyesinin tüm gençler için önemli bir motivasyon kaynağı olduğunu vurgulayarak, eğitim ve spor hayatında başarıların devamını diledi. Başarılarıyla gönülleri fetheden Sümeyye Uruk'u kutlayarak, gelecekteki yarışmalarda da yeni şampiyonluklar kazanacağına inandığını ifade etti.
İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRÜ SÜLEYMAN EKİCİ, TÜRKİYE, AVRUPA VE DÜNYA ATLETİZM ŞAMPİYONALARINDA ELDE ETTİĞİ ÖNEMLİ DERECELERLE ERZURUM’Uİ GURURLANDIRAN YAKUTİYE ANADOLU LİSESİ 11. SINIF ÖĞRENCİSİ SÜMEYYE URUK İLE MAKAMINDA BİR ARAYA GELDİ.