Adana'nın Pozantı ilçesine bağlı Belemedik Mahallesi'nde, debisi yükselen Çakıt Çayı'nda mahsur kalan bir vatandaş, itfaiye ve jandarma ekiplerinin zamanında müdahalesiyle kurtarıldı.
Edinilen bilgilere göre, ismi öğrenilemeyen bir genç, Çakıt Çayı'na serinlemek amacıyla girdi. Ancak, çayın debisi yüksek olduğu için genç boğulma tehlikesi geçirerek çayda bir taşın üzerine çıkarak yardım talep etti. Bu durumu gören çevredeki vatandaşlar, durumu 112 acil servisine bildirdi.
İhbarın ardından bölgeye sevk edilen itfaiye ekipleri, güvenlik önlemlerini alarak kurtarma çalışması başlattı. Ekipler, iple ulaştırdıkları can simidi sayesinde mahsur kalan vatandaşı bulunduğu noktadan güvenli bir şekilde çıkardı. Sağlık durumunun iyi olduğu öğrenilen vatandaş, ekiplerin başarılı operasyonuyla herhangi bir yaralanma yaşamadan kurtarıldı.
Olayla ilgili incelemeler sürerken, yetkililer, özellikle debisi yükselen dere ve çay yataklarına girilmemesi konusunda vatandaşları uyarmakta.
ADANA'NIN POZANTI İLÇESİNE BAĞLI BELEMEDİK MAHALLESİ'NDE, DEBİSİ YÜKSELEN ÇAKIT ÇAYI'NDA MAHSUR KALAN BİR VATANDAŞ, İTFAİYE VE JANDARMA EKİPLERİNİN ZAMANINDA MÜDAHALESİYLE KURTARILDI.