26.06.2026-14:12 (Son Güncelleme:26.06.2026-14:12)

Ordu’da Muharrem ayı dolayısıyla 600 kişiye aşure ikram edildi

Ordu'da Muharrem ayı vesilesiyle düzenlenen etkinlikte 600 kişiye aşure dağıtıldı.

Ordu’da aşure etkinliği

Ordu’da Muharrem ayı dolayısıyla cuma namazı sonrası vatandaşlara aşure ikramında bulunuldu. Ordu İl Müftülüğü ile Türkiye Diyanet Vakfı Ordu İl Şubesi tarafından düzenlenen etkinlik, Orta Cami’de gerçekleştirildi.

Etkinlikte, yaklaşık 600 kişiye aşure dağıtılarak Muharrem ayının manevi iklimi paylaşıldı. Cami çıkışında mobil ikram aracı ile görevliler tarafından ikram edilen aşureler, vatandaşlar tarafından yoğun ilgiyle karşılandı.

Muharrem ayının manevi değerlerinin yaşatılması amacıyla düzenlenen bu etkinliğin, geleneksel olarak sürdürüldüğü belirtildi.

CAMİ ÇIKIŞINDA MOBİL İKRAM ARACI İLE GÖREVLİLER TARAFINDAN VATANDAŞLARA İKRAM EDİLEN AŞURELER YOĞUN İLGİ GÖRDÜ.

Haber365
bilgi@haber365.com.tr