26.06.2026-15:23 (Son Güncelleme:26.06.2026-15:23)

Okul saldırısında yaralanan öğrencilere karneleri evlerinde verildi

Siverek'te okul saldırısında yaralanan öğrencilere karneleri evlerinde teslim edildi.

Şanlıurfa’nın Siverek ilçesinde, 14 Nisan’da gerçekleşen okul saldırısında yaralanan öğrencilerin tedavi süreçleri devam ederken, 2025-2026 eğitim öğretim yılı karneleri evlerinde verildi.

Siverek Kaymakamı Salih Sak, İlçe Emniyet Müdürü İlker Burak Zeydanlı, İlçe Jandarma Komutanı Orçun Binay ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Nuri Kapanoğlu, okul saldırısında yaralanan öğrenciler Muhammed Kılıç ile Cenap Argın'ı evlerinde ziyaret etti.

Ziyaret sırasında öğrencilere karneleri ve çeşitli hediyeler sunuldu. Ayrıca, öğrencilere yönelik kaygılar ve ailelerin durumları hakkında bilgi alışverişi yapıldı. Kaymakam Sak, ailelere geçmiş olsun dileklerini ileterek, devletin her zaman öğrencilerin ve ailelerinin yanında olduğunu vurguladı.

Kaymakam Salih Sak, yaralanan öğrencilerin en kısa sürede sağlıklarına kavuşmalarını dileyerek, eğitim hayatlarından kopmamaları için gerekli tüm desteğin sürdürüleceğini belirtti. Ayrıca, çocuklara başarılı ve sağlıklı bir gelecek temennisinde bulundu.

Bu duygu dolu ziyarette, öğrenciler ve aileleri, kendilerini yalnız bırakmayan Kaymakam Salih Sak’a teşekkür etti.

SİVEREK KAYMAKAMI SALİH SAK (SAĞDA), İLÇE EMNİYET MÜDÜRÜ İLKER BURAK ZEYDANLI (SOLDAN İKİNCİ) İLÇE JANDARMA KOMUTANI ORÇUN BİNAY VE İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ NURİ KAPANOĞLU, OKUL SALDIRISINDA YARALANAN MUHAMMED KILIÇ'I ZİYARET ETTİ

Haber365
bilgi@haber365.com.tr