26.06.2026-15:22 (Son Güncelleme:26.06.2026-15:22)

Reşadiye Camii’nde Kerbela şehitleri ve Ehl-i Beyt dualarla anıldı

Eskişehir'de Muharrem ayı dolayısıyla Reşadiye Camii'nde Kerbela şehitleri ve Ehl-i Beyt anıldı, vatandaşlara aşure ikram edildi.

Reşadiye Camii’nde Kerbela şehitleri ve Ehl-i Beyt dualarla anıldı

Eskişehir İl Müftülüğü tarafından düzenlenen programda, Kerbela şehitleri ve Ehl-i Beyt dualarla anıldı. Muharrem ayı ve Aşure Günü vesilesiyle gerçekleştirilen etkinlikte, cemaatle birlikte dualar yapıldı.

Eskişehir İl Müftülüğü, Odunpazarı ilçesinde bulunan tarihi Reşadiye Camii'nde "Kerbela Şehitleri ve Ehl-i Beyti Anma Programı" düzenledi. Cuma namazı öncesinde yapılan programda Kur’an-ı Kerim ve Mevlid-i Şerif okundu, dualar yapıldı. Vatandaşların yoğun katılım gösterdiği etkinlikte, Müftü Muharrem Gül, ellerini semaya açarak cemaatle birlikte dua etti.

Müftü Gül, Muharrem ayı ve Aşure Günü’nün önemine değinerek, Kerbela’da yaşanan acı hadiseye ve Ehl-i Beyt sevgisine vurgu yaptı. Dua esnasında, "Bu mübarek günler hürmetine vatanımızı ve milletimizi her türlü afet, musibet, düşman inadından ve sıkıntılardan muhafaza eyle ya Rabbi, her türlü şerden sana sığınıyoruz, bizleri muhafaza eyle. Şehitlerimize rahmetinle, merhametinle muamele eyle. Amin" ifadelerini kullandı.

Cuma namazının kılınmasının ardından, Esnaf Odaları Birliği tarafından cami cemaatine ve vatandaşlara aşure ikramında bulunuldu.

VATANDAŞLARA AŞURE DAĞITILDI

Haber365
bilgi@haber365.com.tr