Cumayeri'nde aşure ikramı etkinliği
Düzce’nin Cumayeri ilçesinde, Belediye Başkanı Mustafa Koloğlu ve MHP İlçe Başkanı Yunus Şeker, mübarek Muharrem ayı vesilesiyle Merkez Cami önünde vatandaşlara aşure ikramında bulundu. Bu etkinlik, Cumayeri’nde birlik, beraberlik ve paylaşma ruhunu canlandırdı.
Etkinlikte aşure dağıtımı
Cuma namazı çıkışında gerçekleştirilen etkinlikte, başkanlar kazanların başına geçerek aşure dağıttı. Başkan Koloğlu, aşurenin, farklı tatların birleşerek muazzam bir lezzet oluşturduğunu ve bu durumun, birlik beraberlik içinde yaşamanın en güzel simgesi olduğunu belirtti.
Muharrem ayının önemi
Koloğlu, "Muharrem ayı, İslam alemi için tarihi olaylar ve sabır gibi değerler taşıyan çok müstesna bir zamandır. Bu mübarek günlerin ilçemize, ülkemize ve tüm İslam alemine bereket, huzur ve hayırlar getirmesini temenni ediyorum," şeklinde konuştu.
DÜZCE’NİN CUMAYERİ İLÇESİ BELEDİYE BAŞKANI MUSTAFA KOLOĞLU VE MHP İLÇE BAŞKANI YUNUS ŞEKER, MÜBAREK MUHARREM AYI VESİLESİYLE MERKEZ CAMİ ÖNÜNDE VATANDAŞLARA AŞURE İKRAMINDA BULUNDU.