Türkiye Basketbol Federasyonu Sportif Direktörü Alper Yılmaz, A Milli Erkek Basketbol Takımı'nın 2027 FIBA Dünya Kupası Avrupa Elemeleri C Grubu'nda Bosna Hersek ve İsviçre ile yapacağı karşılaşmalar öncesinde değerlendirmelerde bulundu. Yılmaz, takımın bu maçlarda iyi bir performans sergileyeceğine inandığını vurguladı.
Yılmaz, bu etabı 6 galibiyetle tamamlamak istediklerini, ancak bunun yalnızca yolun yarısı olduğunu ifade etti. İlerleyen süreçte ağustos, kasım ve şubatta oynanacak pencerelerle Dünya Kupası'na gidip gidilemeyeceğinin belli olacağını belirtti. Yılmaz, 'Öncelikle Bosna Hersek maçı, ardından da burada oynayacağımız İsviçre maçı bizim için oldukça önemli. Umarım ikide iki yaparız. İyi bir basketbolu sahaya yansıtarak elimizden gelenin en iyisini yaparız' dedi.
Yılmaz ayrıca, teknik ekibe ve tüm oyunculara teşekkür ederek, 'Gerçekten zorlu sezonlardan geliyorlar ama milli forma için ter döküyorlar. Onların hepsine ayrı ayrı teşekkür ediyorum' şeklinde konuştu. 17 Yaş Altı Takımı oyuncularına da başarılar dileyen Yılmaz, bu akşam takım olarak onlara destek olacaklarını ve umudunun madalya ile sonuçlanması olduğunu belirtti.
Türkiye Basketbol Federasyonu Sportif Direktörü Alper Yılmaz, Bosna Hersek ve İsviçre maçlarında iyi bir basketbol ortaya koyarak ellerinden gelenin en iyisini yapacaklarına inandığını söyledi.