Ümraniye Belediyesi tarafından Muharrem ayı dolayısıyla her yıl düzenlenen aşure dağıtım programı, bu yıl da yoğun bir katılımla gerçekleştirildi. 15 Temmuz Şehitler Meydanı'nda hazırlanan alanda dev kazanlarda kaynatılan aşureler, 20 bin vatandaşa ikram edildi.
Ümraniye Belediye Başkanı İsmet Yıldırım, aşure dağıtımında bulunarak, "Muharrem ayı çok önemli bir ay, bu ayda da tevekkülü ve duayı bırakmayalım" dedi.
Muharrem ayının bereketini paylaşma ruhunu yaşatmak amacıyla düzenlenen etkinlikte, Kur'an-ı Kerim tilavetiyle başlayan program, mehter takımının coşkulu sahne performansı ile devam etti. Yoğun ilgi gösterilen etkinliğe, İstanbul Valisi Davut Gül, Ümraniye Belediye Başkanı İsmet Yıldırım, Ümraniye Kaymakamı Yüksel Çelik, AK Parti Ümraniye İlçe Başkanı Salim Çetinkaya ve birçok protokol üyesi katıldı. Protokol üyeleri, kazanların başına geçerek vatandaşlara aşure ikramında bulundu.
Başkan Yıldırım, etkinlik sonrası yaptığı açıklamada, "Bugün aşure günü, Ümraniye'de aşure bir başka. Vatandaşlarımızla her sene burada buluşuyoruz. 20 bin vatandaşımıza aşure dağıttık ve diğer mahallelerde de aşure dağıtımına devam edeceğiz. Muharrem ayını tebrik ediyorum, bu ayda dualarımızı eksik etmeyelim" diye konuştu.

PROTOKOL ÜYELERİNİN DE KAZANLARIN BAŞINA GEÇEREK VATANDAŞLARA İKRAMDA BULUNDUĞU ETKİNLİKTE, MUHARREM AYININ BİRLİK VE BERABERLİK İKLİMİ HEP BİRLİKTE YAŞANDI.