Bahçelievler Belediyesi, Aşure Günü dolayısıyla Bahçelievler Mehdiye Camii'nde vatandaşlara aşure ikramında bulundu. Bu etkinlik, Muharrem ayının anlamı ve Aşure Günü'nün önemi çerçevesinde gerçekleştirildi.
Bahçelievler Belediye Başkanı Hakan Bahadır, hazırlanan aşureleri dağıtırken vatandaşlarla bir araya geldi. Etkinlikte yaptığı konuşmada, aşurenin kardeşlik ve ortak değerlerin güzel sembollerinden biri olduğunu vurguladı.
Başkan Bahadır, "Muharrem ayı, bizlere sabrı, paylaşmayı, kardeşliği ve birliğimizi hatırlatan mübarek bir aydır. Aşure ise farklı tatların aynı kazanda buluşarak berekete dönüşmesidir. Bu yönüyle aşure, toplumumuzun zenginliğini, birlikte yaşama kültürümüzü ve kardeşliğimizi en güzel şekilde temsil eder. Kerbela, adaletin, doğruluğun ve insan onurunun savunulduğu büyük bir direnişin sembolüdür. Hz. Hüseyin Efendimizi ve Kerbela şehitlerimizi rahmetle, hürmetle ve minnetle yâd ediyoruz. Bizler de Bahçelievler Belediyesi olarak bu güzel geleneği yaşatmak, komşularımızla aynı sofranın bereketini paylaşmak ve gönüllerimizi aynı muhabbet etrafında buluşturmak istedik. Rabbim birliğimizi, beraberliğimizi ve kardeşliğimizi daim eylesin," ifadelerini kullandı.

BAHÇELİEVLER BELEDİYESİ, MUHARREM AYININ 10. GÜNÜ İDRAK EDİLEN AŞURE GÜNÜ DOLAYISIYLA BAHÇELİEVLER MEHDİYE CAMİİ’NDE VATANDAŞLARA AŞURE İKRAMINDA BULUNDU.