Sivas (İHA) – Sivas’ta 200 TL’ye satılan lahmacunun tanesini 50 TL’den satan Selahattin Yabalı adlı işletme, şikayetler üzerine Ticaret Müdürlüğü tarafından denetlendi. Yapılan incelemelerde herhangi bir uygunsuzluk tespit edilmedi.
Gıda sektöründe 15 yıldır faaliyet gösteren Yabalı, 3 yıl önce başlattığı kampanya ile vatandaşlara uygun fiyatlı lahmacun sunmakta olduğunu ifade etti. Sürekli şikayet edildiğini belirten Yabalı, kampanyasını sürdürmeye devam ediyor.
Lahmacunun tanesini 50 TL’den satıyor. İşyeri mülkiyetinin kendisine ait olduğunu ve kira ödemediğini belirten Yabalı, “Yaklaşık 15 senedir lokanta sektöründe hizmet veriyorum. 3 sene önce yaptığımız kampanya ile vatandaşlarımıza kaliteli ve ucuz ürün sunuyoruz. Ama son dönemlerde sürekli şikayet edildiğimiz için mağduruz. Şikayetlerin meslektaşlarımızdan kaynaklı olduğunu düşünüyoruz. Şu an lahmacun çoğu yerde 200-300 TL’ye satılırken biz 50 TL’ye satıyoruz” dedi.
Şikayetlerin içeriği hakkında da bilgi veren Yabalı, “CİMER’e ucuz satıyor, at eti satıyor, menüsü bulunmuyor şeklinde şikayet etmişler. Ama biz kullandığımız ürünlerin hepsini faturalı yerlerden alıyoruz, kaliteli malzeme kullanıyoruz. Biz sattığımız ürünün arkasındayız, alışveriş yaptığımız yerlerin hepsi belirli. İsteyen istediği yerden gelip iş yerimizi kontrol edebilir, gönül rahatlığıyla ürünlerin lezzetine bakabilirler” ifadelerini kullandı.
Yabalı, “Kazancımızda, karımızda oluyor. Ben bu şekilde kazanıyorsam diğerleri nasıl kazanamıyor bilmiyorum. Biz halka hizmet ederek insanlara yardımcı olmaya çalışırken bize karalama kampanyası yapanları vicdanlarıyla baş başa bırakıyorum” diye ekledi.

SİVAS’TA ESNAF SELAHATTİN YABALI ÜRÜNLERİNDE İNDİRİM YAPTIKTAN SONRA SATIŞLAR KADAR ŞİKAYETLERDE ARTTI. 15 YILDIR RESTORAN İŞİYLE UĞRAŞAN SELAHATTİN YABALI 3 YIL ÖNCE BAŞLATTIĞI KAMPANYA SONRASINDA YAPILAN ANONİM ŞİKAYETLER İLE MÜCADELE EDİYOR.