Büyükçekmece'de, yol tartışması sırasında sürücüyü yumruklayan şahsa 180 bin lira ceza uygulandı. Olayın ardından aracın 60 gün trafikten men edilmesi ve sürücünün ehliyetine de 60 gün el konulması kararlaştırıldı.
Olay, Büyükçekmece ilçesi Mimar Sinan Mahallesi'nde yaşandı. Edinilen bilgilere göre, Y.G.A. ismindeki sürücü, trafikte tartıştığı şahsı darp etmek amacıyla aracından indi. Y.G.A., tartıştığı sürücüye araç içerisindeyken ardı ardına yumruklar attı. Çevredeki vatandaşlar, kavganın büyümesini önleyerek araya girdi.
Kavga anı, yol kenarında bulunan diğer sürücüler tarafından cep telefonları ile kaydedildi. Görüntülerin ortaya çıkmasının ardından, Y.G.A. plakasından tespit edilerek Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından gerekli işlemler başlatıldı. Saldırgan sürücüye, trafikte saldırı amacıyla bir aracı ısrarla takip etmek ve bu nedenle araçtan inmek maddesi kapsamında 180 bin lira ceza yazıldı. Ayrıca, şahsın ehliyetine 60 gün boyunca el konuldu ve aracı 60 gün boyunca bağlandı.

BÜYÜKÇEKMECE’DE, TRAFİKTE YOL KAVGASINDA SÜRÜCÜYÜ YUMRUKLAYAN ŞAHSA 180 BİN LİRA CEZA KESİLDİ. ARAÇ 60 GÜN TRAFİKTEN MEN EDİLİRKEN, SÜRÜCÜNÜN EHLİYETİNE İSE 60 GÜN EL KONULDU.