Rusya, NATO için hiçbir zaman tehdit olmadığını savundu

Rusya Dışişleri Bakanı Yardımcısı Grushko, NATO'nun düşman bulma kampanyasında Rusya'nın hedef alındığını belirtti.

23.06.2026-13:28 - (Son Güncelleme: 23.06.2026-13:28)
Rusya, NATO için hiçbir zaman tehdit olmadığını savundu

Rusya Dışişleri Bakanı Yardımcısı Alexander Grushko, NATO’nun bir 'düşman' bulma kampanyası başlattığını ve sonuçta bir düşman bulduğunu kaydetti. Grushko, Rusya'nın hiçbir zaman NATO ve Avrupa Birliği (AB) ülkelerini tehdit etmediğini ifade etti.

Grushko, basın toplantısında AB'nin Ukrayna müzakereleriyle ilgili yeterli ilgi göstermediğini belirtti. 'AB içinde müzakerelerde AB’yi kimin temsil edeceğine dair iç istişarelerin devam ettiğini biliyoruz' diyen Grushko, konu hakkında isim vermekten kaçındığını söyledi.

Grushko, bu durumun, AB’nin müzakereler gerçekleştirmekle ciddi bir şekilde ilgilenmediğini gösterdiğini vurguladı. Ayrıca, AB'nin müzakereler için belirli şartlar koymak istemediğini ifade ederek, 'Bu, Rusya’ya karşı terör eylemlerine başvuran ve savaş suçları işleyen Kiev rejimine verilen askeri, mali ve diğer desteklerin sona ermesini gerektiriyor' dedi.

Son olarak, Grushko, Moskova'nın düşman olarak gösterilmesinin esasen NATO'nun bir stratejisi olduğunu belirtti.

RUSYA: "RUSYA, NATO İÇİN HİÇBİR ZAMAN TEHDİT DEĞİL"

RUSYA: "RUSYA, NATO İÇİN HİÇBİR ZAMAN TEHDİT DEĞİL"

YORUM YAZ!..
Modal