Tarsuslu bilek güreşçileri Avrupa’dan 4 madalya ile döndü

Tarsus Belediyesi Gelecek Spor Kulübü, Avrupa Bilek Güreşi Şampiyonası'nda 4 madalya kazanarak büyük bir başarıya imza attı.

25.06.2026-09:43 - (Son Güncelleme: 25.06.2026-09:43)
Tarsuslu bilek güreşçileri Avrupa’dan 4 madalya ile döndü

Macaristan’ın başkenti Budapeşte’de düzenlenen Avrupa Bilek Güreşi Şampiyonası’na katılan Tarsus Belediyesi Gelecek Spor Kulübü sporcuları, 4 madalya kazanarak önemli bir başarı elde etti.

Şampiyonada 15 yaş altı kategorisinde mücadele eden Cemal Sonğa, sağ kolda Avrupa ikincisi, sol kolda ise Avrupa üçüncüsü olarak iki madalya aldı. 18 yaş altı 80 kilo kategorisinde yarışan Samet Nas da Avrupa üçüncülüğü kazanarak bronz madalyanın sahibi oldu.

23 yaş altı ağır sıklet kategorisinde mücadele eden Yusuf Altundal ise Avrupa üçüncüsü olarak kürsüde yer aldı. Daha önce dünya şampiyonluğu bulunan Altundal, Avrupa Şampiyonası'nda da madalya kazanarak başarısını sürdürdü.

Avrupa Şampiyonasındaki başarılarıyla ekim ayında Hindistan’da gerçekleştirilecek Dünya Bilek Güreşi Şampiyonası’na katılmaya hak kazanan milli sporcular, hazırlıklarını yoğun bir tempoda sürdürüyor. Sporcuların haftanın 5 günü bilek güreşi ve kuvvet antrenmanları yaptığı, ayrıca beslenme, uyku düzeni ve kilo kontrolüne önem verdikleri bildirildi.

Tarsus Belediyesinin destekleriyle çalışmalarını sürdüren Gelecek Spor Kulübü sporcularının, ulusal ve uluslararası organizasyonlarda Tarsus’u başarıyla temsil etmeye devam ettiği kaydedildi.

MACARİSTAN'IN BAŞKENTİ BUDAPEŞTE'DE DÜZENLENEN AVRUPA BİLEK GÜREŞİ ŞAMPİYONASINA KATILAN TARSUS...

MACARİSTAN'IN BAŞKENTİ BUDAPEŞTE'DE DÜZENLENEN AVRUPA BİLEK GÜREŞİ ŞAMPİYONASINA KATILAN TARSUS BELEDİYESİ GELECEK SPOR KULÜBÜ SPORCULARI, 4 MADALYA KAZANARAK ÖNEMLİ BİR BAŞARIYA İMZA ATTI.

YORUM YAZ!..
Modal