Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından hayata geçirilen 'Senin Takımın, Senin Ligin' projesi, pilot illerden biri olan Artvin’in Hopa ilçesinde başladı. Sekiz hafta sürecek organizasyonda toplamda 24 takım mücadele edecek.
Türkiye genelinde Samsun ve Kırşehir ile eş zamanlı olarak başlatılan projeye Artvin ayağında Hopa Gençlik Merkezi ev sahipliği yapıyor. Gençlerin yoğun ilgi gösterdiği açılış programında sporun birleştirici gücü ön plana çıkarıldı. Programda konuşan Artvin Gençlik ve Spor İl Müdürü Hasan Kara, projenin temel hedefinin gençleri sporla buluşturmak olduğunu belirterek, "Buradaki temel amacımız sporu tabana yaymak, gençlerimizi sporla birleştirmek ve onların güzel anılar biriktirmelerini sağlamaktır. Bakanlığımızın bize tevdi ettiği bu anlamlı organizasyonun açılışını gerçekleştirmekten büyük mutluluk duyuyoruz" dedi.
Projenin halı saha futbolu ve voleybol olmak üzere iki branşta düzenlendiğini belirten Kara, organizasyona 17 halı saha ve 7 voleybol takımı olmak üzere toplam 24 takımın katıldığını söyledi. Takımlar, sekiz hafta boyunca kıyasıya mücadele edecektir.
Hopa Gençlik Merkezi Müdürü Özgür Dede, turnuvaya şu ana kadar 230 sporcunun kayıt yaptırdığını ifade ederek, yaz tatili nedeniyle katılımın beklenen seviyenin altında olduğunu kaydetti. Dede, okulların açılmasıyla birlikte katılımın iki ila üç kat artmasını beklediklerini dile getirerek, "Gençlerimizin heyecanı oldukça yüksek. Biz de bu heyecana ortak olarak sporu Hopa’da ve Artvin’de daha geniş kitlelere ulaştırmayı hedefliyoruz" diye konuştu.
Sekiz hafta sürecek lig maratonunun ardından dereceye giren takımlara kupa ve madalyaları düzenlenecek törenle verilecektir. Yetkililer, organizasyonun tamamlanmasının ardından yaklaşık iki ay sonra yeni bir ligin daha başlatılmasının planlandığını ve gençlerin yıl boyunca sporun içerisinde kalmalarını amaçladıklarını vurguladılar.

GENÇLİK VE SPOR BAKANLIĞI TARAFINDAN GENÇLERİ SPORLA BULUŞTURMAK AMACIYLA HAYATA GEÇİRİLEN "SENİN TAKIMIN, SENİN LİGİN" PROJESİ, PİLOT İLLERDEN BİRİ OLAN ARTVİN'İN HOPA İLÇESİNDE BAŞLADI. SEKİZ HAFTA SÜRECEK ORGANİZASYONDA 24 TAKIM MÜCADELE EDECEK.