Göztepe'de sergilediği performansla dikkat çeken Anthony Dennis'e, İngiltere Premier Lig’in yeni ekiplerinden Coventry City talip oldu. Göztepe, bir oyuncusunu daha satmaya hazırlanırken, daha önce Romulo'yu 25 milyon euro bonservis bedeliyle Bundesliga temsilcisi Leipzig'e göndermişti. Şimdi ise, Anthony Dennis’in transferinden önemli bir gelir elde etmeyi hedefliyor.
Nijeryalı orta saha oyuncusu için Coventry City’nin ilgisi olduğu öğrenildi ve taraflar arasındaki görüşmelerin sürdüğü bildirildi. Göztepe, 22 yaşındaki futbolcu için 15 milyon euro bonservis beklemekte. Görüşmelerin olumlu sonuçlanması durumunda, transferin kısa süre içerisinde resmiyet kazanması bekleniyor.
Geçtiğimiz sezon Göztepe formasıyla 31 maça çıkan Dennis, 3 kez rakip fileleri havalandırmayı başardı.

COVENTRY CİTY, ANTHONY DENNİS’E TALİP OLDU