Düzce Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü, Devlet Tiyatroları Genel Müdürü Tamer Karadağlı ve bürokratlardan oluşan bir heyeti Düzce'de ağırladı. Düzce'yi tam kadro ziyaret eden ekip, ilk olarak Düzce Mutfak Sanatları Merkezi'nde yöresel lezzetleri tatma fırsatı buldu.
Başkan Dr. Özlü, Düzce'nin çok yönlü potansiyelini ortaya çıkarmak ve tanıtım kapasitesini artırmak amacıyla sürekli çalışma içerisinde. Son konukları, ünlü sanatçı ve genel müdür Tamer Karadağlı ile ekibi oldu. Heyet, Düzce Mutfak Sanatları Merkezi'nde, bölgeye özgü lezzetlerle ağırlandı.
Görüşmelerin ardından heyet, Konuralp Antik Tiyatrosu'na geçerek arkeologlar eşliğinde kazılar ve yakında başlayacak restorasyon çalışmaları hakkında bilgi aldı. Karadağlı, burada antik tiyatronun ambiyansına uygun bir oyun sergileme konusunda görüş alışverişinde bulunarak, "Düzce beni gerçekten çok şaşırttı. Konuralp Antik Kenti'ndeyiz ve büyük bir emekle ortaya çıkarılmış bir eser görüyoruz. Burası gerçek bir hazine. Burada restorasyonu beklemeden bir oyun sergilemek istiyoruz. Bunun için gerekli hazırlığı yapalım," şeklinde konuştu.
Düzce Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü, Düzce’nin doğal güzellikleri, tarihi alanları ve kültür merkezi ile ilgili bilgi vererek, "Buraya çok sayıda ziyaretçi geliyor. Burayı dünyaya tanıtmak istiyoruz," dedi.
Heyet, Düzce Belediyesi Prof. Dr. Erol Güngör Kültür Merkezi'ni de ziyaret ederek, Devlet Tiyatroları Düzce Sahnesi'nin aktif hale getirilmesi için hazırlıkların tamamlandığını bildirdi. Ayrıca merkezin sahne, kulis ve teknik donanımları da gözden geçirildi.

DÜZCE BELEDİYE BAŞKANI DR. FARUK ÖZLÜ, DEVLET TİYATROLARI GENEL MÜDÜRÜ TAMER KARADAĞLI VE BÜROKRATLARINI DÜZCE’DE AĞIRLADI. TAM KADRO DÜZCE’YE GELEN HEYET İLK OLARAK DÜZCE LEZZETLERİNİ TATMAK ÜZERE MUTFAK SANATLARI MERKEZİ’NDE AĞIRLANDI.