Sivas’ta, Muharrem ayı kapsamında Meydan Camii’nde aşure dağıtım etkinliği düzenlendi. Sivas Mevlana Kültürünü Tanıtma ve Yaşatma Derneği tarafından gerçekleştirilen bu etkinlikte, dernek üyeleri öğle namazının ardından cami cemaatine aşure ikram etti.
Etkinlik sonrası açıklamalarda bulunan Sivas Mevlana Kültürünü Tanıtma ve Yaşatma Derneği Başkanı Cafer Şimşek, Muharrem ayının birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularının güçlenmesine vesile olmasını diledi. Şimşek, tüm vatandaşların Muharrem ayını ve Aşure Günü’nü kutlayarak, programa gösterilen yoğun ilgiden dolayı teşekkür etti.
Ayrıca, dernek olarak kültürel ve manevi değerleri yaşatmaya yönelik faaliyetlerin devam edeceğini kaydetti.

SİVAS’TA MUHARREM AYI NEDENİYLE MEYDAN CAMİİ’NDE AŞURE DAĞITILDI.