KIRŞEHİR (İHA) – Kırşehir'de Muharrem ayı dolayısıyla düzenlenen aşure ikramı programı büyük ilgi gördü. Cacabey Meydanı'nda gerçekleştirilen etkinlikte, yaklaşık 3 bin kişi aşure dağıtımından yararlandı ve etkinlik alanında uzun kuyruklar oluştu.
Program, Vakıflar Bölge Müdürlüğü ile Kırşehir İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü destekleriyle düzenlendi. Cacabey Camii çevresinde bir araya gelen vatandaşlar, cami avlusunda dağıtılan aşurelerden aldılar.
Etkinliğe katılan Fahrettin Çelik, aşure ayının kültürel ve manevi değerlerin yaşatılması açısından önemli olduğunu belirterek, "Aşure ayında değer ve kültürlerin unutulmaması önemli. Bu tür etkinlikler geleneklerimizin gelecek nesillere aktarılmasına katkı sağlıyor" dedi.
Aşure kuyruğunda bekleyen İdris Kurum ise toplumsal değerlerin korunmasının önemine dikkat çekerek, "Umarım kültür aktarımı bu şekilde devam eder. Değerlerimiz unutulmaz. Değerlerimizi benimser ve üzerine koyarak yaşamımızı sürdürürüz" ifadelerini kullandı.
Muharrem ayı dolayısıyla gerçekleştirilen aşure ikramı programı, vatandaşların yoğun katılımıyla tamamlandı. Aşure ikramları yarın da devam edecek.

KIRŞEHİR’DE MUHARREM AYI DOLAYISIYLA DÜZENLENEN AŞURE İKRAMI PROGRAMINA VATANDAŞLAR İLGİ GÖSTERDİ.