Sivasspor Kulüp Müdürü Cafer Kaplan, kulüpteki yönetim boşluğunun kırmızı-beyazlı ekibi kritik bir sürece sürüklediğini ifade etti. Kaplan, futbolcuların ve kulüp personelinin gelecek için ciddi endişeler taşıdığını belirterek, yaşanan belirsizliğin bir an önce giderilmesi gerektiğini vurguladı.
Kaplan, kulübün liglere katılımı için gerekli süreci yürütmeye devam ettiklerini, ancak zamanla yarıştıklarını belirtti. Kulübün önünde önemli kararlar olduğuna dikkat çeken Kaplan, bu adımların ivedilikle atılması gerektiğini dile getirdi.
Kaplan, sözlerine şu şekilde devam etti: “Kulüpte görevli olmam nedeniyle çok zorlu şartlar altında bir şeyler yapmaya çalışıyoruz ama bütün sporcularımız soruyor ‘biz ne olacağız’ diye. Personelin durumu çok zor süreç içerisinde.” Bu süreç içerisinde Türkiye Futbol Federasyonu ile gerekli işlemlerin yapıldığını belirten Kaplan, aksi takdirde kulübün bu sezon lige katılmasının mümkün olmayacağını ifade etti.
Kaplan, Sivas Gençlik ve Spor İl Müdürü’ne teşekkür ederek, Sivas 4 Eylül Stadyumu’nun tahsisiyle ilgili sürecin devam ettiğini belirtti. “Bu belgeleri tamamlayıp, Türkiye Futbol Federasyonu’na göndermezsen lige katılamıyorsun. Bu konular çok hassastı.” şeklinde konuşan Kaplan, formaların siparişlerinin verildiğini ancak yönetim kurulunun asli görevlerinden kaynaklanması gereken maliyetlerin kendileri tarafından üstlenildiğini dile getirdi.
Yeni yönetimin bir an önce oluşturulması gerektiğinin altını çizen Cafer Kaplan, Türkiye Futbol Federasyonu’nun kulüpten yönetim listesini talep ettiğini hatırlatarak, “Bu gelecek yönetim bu hafta içerisinde olmazsa TFF, bizden yönetim istiyor.” dedi. Kaplan, bu süreci çözmek için valisi ve belediye başkanları ile işbirliği yapacaklarını belirtti.
Kaplan, “Kulüp gerçekten şuanda çok zor durumda.” ifadeleriyle sözlerini tamamladı.

SİVASSPOR KULÜP MÜDÜRÜ CAFER KAPLAN