Şanlıurfa'nın Eyyübiye ilçesinde, Eyyübiye Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, gıda toptancıları üzerinde gerçekleştirdikleri denetimlerde önemli bir başarıya imza attı. Yapılan kontrollerde, son tüketim tarihi geçmiş yaklaşık bir kamyon içecek ele geçirilerek imha edildi.
Denetimlerin odak noktası halk ve çevre sağlığını korumak olan ekipler, gıda üretim, pazarlama ve satış noktalarında sıkı bir kontrol yürütmekte. Eyyübiye Belediyesi Zabıta Müdürlüğü, bölgedeki fırın, market, lokanta ve kasap gibi hizmet alanları ile birlikte, gıda üretimi ve pazarlaması yapan işletmeleri de denetlemektedir.
Denetim sırasında, bir gıda toptancısının açık alanda depoladığı bozuk içecekler tespit edildi. Ekipler, bu ürünlerin halk sağlığı açısından oluşturduğu risk nedeniyle hızlı bir şekilde imha edilmek üzere el koydu ve ilgili işletme hakkında yasal işlem başlattı.
Eyyübiye Belediyesi Zabıta Müdürlüğü, yaptığı açıklamada, denetimlerin aralıksız devam edeceğini ve gıda güvenliğini ihlal eden işletmelere ağır yaptırımlar uygulanacağını vurguladı.

ŞANLIURFA'DA, EYYÜBİYE BELEDİYESİ ZABITA MÜDÜRLÜĞÜ EKİPLERİNİN GIDA TOPTANCISI DENETİMLERİNDE ELE GEÇİRİLEN SON TÜKETİM TARİHİ GEÇMİŞ YAKLAŞIK BİR KAMYON İÇECEK İMHA EDİLDİ.