Orman Genel Müdürlüğü (OGM), Manisa’da meydana gelen orman yangınının ekiplerin etkili müdahalesiyle kontrol altına alındığını açıkladı.
OGM’nin resmi sosyal medya hesabında yer alan bilgilere göre, Manisa’nın Soma ilçesinde çıkan yangına müdahale eden ekipler, yangını süratle kontrol altına aldı. Yangının söndürülmesi için gerekli tüm önlemlerin alındığı ifade edildi.
Açıklamada, artan hava sıcaklıklarıyla birlikte küçük dikkatsizliklerin büyük felaketlere neden olabileceği vurgulandı. Bu bağlamda, vatandaşlardan orman alanlarına karşı dikkatli ve duyarlı olmaları istendi.
Özellikle yaz aylarında orman yangınları riskinin arttığına dikkat çeken OGM, ormanların korunması için her bireyin gerekli hassasiyeti göstermesi gerektiğini ifade etti.

MANİSA'DA ÇIKAN ORMAN YANGINI, EKİPLERİN MÜDAHALESİYLE KONTROL ALTINA ALINDI