Bursa Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Şahin Biba, Mustafakemalpaşa’nın hak ettiği hizmetleri tekrar alabilmesi için çalıştıklarını ifade etti. İlçedeki Millet Bahçesi’ni yeniden ele alarak vatandaşların kullanımına sunmayı hedeflediklerini belirten Başkan Vekili Biba, ayrıca ilçede yakın zamanda B Kafe açacaklarını müjdeledi.
Bursa’nın tüm ilçelerine eşit hizmet politikası ile hareket eden Başkan Vekili Biba, ilçe ziyaretlerine devam ediyor. Son olarak Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Deniz Köken ve bürokratlarla birlikte Mustafakemalpaşa ilçesini ziyaret etti.
İlk olarak AK Parti Mustafakemalpaşa İlçe Başkanlığı’nı ziyaret eden Başkan Vekili Biba, İlçe Başkanı Mutlu Turgut ve teşkilat üyeleri ile bir araya geldi. Ziyarette, Gagavuzya Özerk Bölgesi’nin Kıpçak Belediye Başkanı Oleg Grizan da yer alarak iki belediye arasındaki işbirlikleri görüşüldü.
Daha sonra Mustafakemalpaşa Belediye Başkanı Şükrü Erdem’i makamında ziyaret eden Başkan Vekili Biba, ilçede devam eden ve yapılması planlanan yatırımlar hakkında görüş alışverişinde bulundu. Program kapsamında Mustafakemalpaşa Öğretmenevi’nde vatandaşlarla buluşan Başkan Vekili Biba, ilçe halkıyla ilgilenerek talep ve önerilerini dinledi. İlçe esnafını da ziyaret eden Biba, hayırlı işler temennisinde bulundu.
Başkan Vekili Biba, Lala Şahin Türbesi ve Millet Bahçesi’ne de giderek incelemelerde bulundu. Mustafakemalpaşa’nın, Bursa’nın en değerli ilçelerinden biri olduğunu dile getirerek, ilçenin son zamanlarda hak ettiği hizmetleri alamadığını belirtti. Biba, ilçe Belediyesi’ni ziyaret ederek, Başkan Şükrü Erdem ile çalışmalar konusunda görüşmeler gerçekleştirdiklerini ifade etti.
Biba, "İlçenin Büyükşehir Belediyesi’nden taleplerini değerlendirdik. Tespit ettiğimiz eksiklikleri ve yapılması gereken işleri sıraladık. Bu görüşmeleri ekibimizle masaya yatırarak, öncelik sıralamasına göre değerlendireceğiz" dedi. Millet Bahçesi’nin bölgedeki en büyük hizmetlerden biri olduğunu vurgulayan Biba, "Ancak yerel yönetimler burayı yeterince değerlendiremedi. Bu durumu telafi edip, Millet Bahçesi’ni en kısa zamanda tekrar vatandaşların hizmetine sunacağız" diye konuştu.
Son olarak Biba, Dereboyu Mahallesi’ndeki köprünün durumunun endişe verici olduğunu belirterek, bölgeye ciddi bir dokunuş yapılması gerektiğini ifade etti.

BURSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ BAŞKAN VEKİLİ ŞAHİN BİBA, MUSTAFAKEMALPAŞA’NIN HAK ETTİĞİ HİZMETLERİ TEKRAR ALABİLMESİ İÇİN ÇALIŞTIKLARINI SÖYLEDİ. İLÇEDEKİ MİLLET BAHÇESİ’Nİ TEKRAR ELE ALARAK VATANDAŞLARIN KULLANIMINA SUNMAK İSTEDİKLERİNİ ANLATAN BAŞKAN VEKİLİ BİBA, MUSTAFAKEMALPAŞA’YA YAKIN ZAMANDA B KAFE AÇACAKLARININ DA MÜJDESİNİ VERDİ.