Şanlıurfa'da jandarma denetiminde usulsüz tüp dolumu belirlendi

Şanlıurfa'da bir akaryakıt istasyonunda LPG pompalarından mutfak ve piknik tüplerine dolum yapılırken denetim yapıldı.

22.06.2026-11:53 - (Son Güncelleme: 22.06.2026-11:53)
Şanlıurfa'da jandarma denetiminde usulsüz tüp dolumu belirlendi

Şanlıurfa’da, jandarma ekiplerince gerçekleştirilen bir denetimde, usulsüz tüp dolumu yapıldığı tespit edildi.

Şanlıurfa İl Jandarma Komutanlığı Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK) denetimleri kapsamında Eyyübiye ilçesindeki bir akaryakıt istasyonunda kontrol gerçekleştirdi.

Yapılan denetim sonucunda, istasyona ait LPG pompalarından özel bir aparat kullanılarak mutfak ve piknik tüplerine dolum yapıldığı belirlendi.

İlgili işletmeye idari para cezası uygulanırken, 1 tüp dolum aparatına da el konuldu.

ŞANLIURFA'DA BİR AKARYAKIT İSTASYONUNDA LPG POMPALARINDAN MUTFAK VE PİKNİK TÜPLERİNE DOLUM...

ŞANLIURFA'DA BİR AKARYAKIT İSTASYONUNDA LPG POMPALARINDAN MUTFAK VE PİKNİK TÜPLERİNE DOLUM YAPILDIĞI TESPİT EDİLEREK İŞLETMEYE İDARİ PARA CEZASI UYGULANDI.

YORUM YAZ!..
Modal