Siirt'te seyir halindeki otomobil alev aldı

Siirt Organize Sanayi Bölgesi'nde bir otomobilin motor kısmında çıkan yangın, itfaiye tarafından kontrol altına alındı.

22.06.2026-12:49 - (Son Güncelleme: 22.06.2026-12:49)
Siirt'te seyir halindeki otomobil alev aldı

Siirt'te seyir halindeki otomobil yangına teslim oldu

Siirt Organize Sanayi Bölgesi’nde seyir halindeki bir otomobil, henüz belirlenemeyen bir nedenle alev aldı. Edinilen bilgilere göre, aracın motor kısmından dumanlar yükselmeye başladı.

Durumu fark eden sürücü, aracı yol kenarına çekerek güvenli bir şekilde dışarı çıktı. Hemen 112 Acil Çağrı Merkezi'ne ihbarda bulunan sürücü, yangının büyümesini önlemiş oldu.

İhbar üzerine olay yerine sevk edilen itfaiye ekipleri, yangına hızlı bir müdahalede bulunarak alevleri kontrol altına aldı. Yangın sonucunda araçta büyük çapta maddi hasar meydana geldi. Olayla ilgili incelemeler başlatıldı.

SİİRT ORGANİZE SANAYİ BÖLGESİ’NDE SEYİR HALİNDEKİ BİR OTOMOBİL, HENÜZ BELİRLENEMEYEN BİR NEDENLE...

SİİRT ORGANİZE SANAYİ BÖLGESİ’NDE SEYİR HALİNDEKİ BİR OTOMOBİL, HENÜZ BELİRLENEMEYEN BİR NEDENLE ÇIKAN YANGINDA ALEVLERE TESLİM OLDU.

YORUM YAZ!..
Modal