Düzce'de güvenlik ve asayiş toplantısı yapıldı

Düzce'de güvenlik tedbirlerinin değerlendirildiği toplantı, Vali Mehmet Makas başkanlığında gerçekleştirildi.

22.06.2026-12:47 - (Son Güncelleme: 22.06.2026-12:47)
Düzce'de güvenlik ve asayiş toplantısı yapıldı

Düzce'de güvenlik ve asayiş toplantısı yapıldı

Düzce’nin huzur ve güvenliği için il genelinde alınan güvenlik tedbirleri değerlendirildi. Genişletilmiş İl Güvenlik ve Asayiş Koordinasyon Toplantısı, Vali Mehmet Makas başkanlığında gerçekleştirildi.

Toplantıda alınan önlemler değerlendirildi

Vali Mehmet Makas’ın liderliğinde yapılan toplantıda, emniyet ve jandarma birimlerince suçların önlenmesi, azaltılması ve suçluların yakalanması amacıyla 15-21 Haziran 2026 tarihleri arasında icra edilen faaliyetler gözden geçirildi.

Denetimlerde önemli başarılar

Düzce’de jandarma ve polis ekipleri tarafından gerçekleştirilen denetimlerde yaklaşık 20.000 şahıs tek tek sorgulandı. Yapılan sorgulamalarda araması bulunan 51 kişi yakalanırken, 22 şahıs çıkarıldığı mahkemece tutuklandı.

Silah ve mermiler ele geçirildi

Ayrıca, gerçekleştirilen aramalarda 4 kuru sıkı tabanca, 7 tabanca, 3 av tüfeği, 215 mermi ve 35 kartuş ele geçirildi.

DÜZCE’NİN HUZUR VE GÜVENLİĞİ İÇİN İL GENELİNDE ALINAN GÜVENLİK TEDBİRLERİNİN DEĞERLENDİRİLDİĞİ...

DÜZCE’NİN HUZUR VE GÜVENLİĞİ İÇİN İL GENELİNDE ALINAN GÜVENLİK TEDBİRLERİNİN DEĞERLENDİRİLDİĞİ GENİŞLETİLMİŞ İL GÜVENLİK VE ASAYİŞ KOORDİNASYON TOPLANTISI, VALİ MEHMET MAKAS BAŞKANLIĞINDA GERÇEKLEŞTİRİLDİ.

YORUM YAZ!..
Modal