Sağlık-Sen Şırnak Şubesi, Silopi’de sivil toplum kuruluşları ile bir araya gelerek, sağlık çalışanlarının karşılaştığı sorunlar ve ilçenin sağlık altyapısını masaya yatırdı. Başkan Sabğatullah Anmal liderliğindeki heyet, GIRIK-DER ve BEREDERYA dernekleriyle gerçekleştirilen buluşmalarda, sağlık hizmetlerinin geliştirilmesine yönelik istişarelerde bulundu.
Görüşmelerde, sağlık hizmetlerinde kurumsal istikrarın sağlanması ve yerel yöneticilerin sağlık yönetiminde daha etkin rol alması gerektiği ifade edildi. Anmal, Silopi’nin sağlık alanındaki mevcut sorunlarına dikkat çekerek, sağlık çalışanlarının iş yüklerinin altında ezildiğini belirtti. Anmal, “Sağlık-Sen olarak, sadece üyelerimizin hakları için değil, sağlık sisteminin güçlenmesi için de mücadele ediyoruz.” dedi.
GIRIK-DER Başkan Yardımcısı İbrahim Utfurak, son 10 yılda 8 kez değişen İl Sağlık Müdürü’nün kurumsal istikrarı olumsuz etkilediğini söyledi. Utfurak, “Sağlık alanında kalıcı başarı, istikrarlı yönetimle mümkündür,” diyerek, yerel kadroların sorumluluk almasının hizmet kalitesini artıracağına vurgu yaptı.
BEREDERYA Derneği Başkanı Selim Taşkın da yapılan görüşmelerden duyduğu memnuniyeti ifade ederek, karşılıklı iş birliğinin sağlık sorunlarının çözümünde önemli rol oynayacağını belirtti. Gerçekleştirilen ziyaretler, iyi niyet temennileriyle tamamlandı.

SAĞLIK-SEN ŞIRNAK ŞUBESİ, SİLOPİ'DE SİVİL TOPLUM KURULUŞLARIYLA BİR ARAYA GELEREK SAĞLIK ÇALIŞANLARININ YAŞADIĞI SORUNLAR, İLÇENİN SAĞLIK ALTYAPISI VE SAĞLIK HİZMETLERİNİN GELECEĞİNE İLİŞKİN KAPSAMLI İSTİŞARELERDE BULUNDU.