Eskişehir’de Fatih Sultan Mehmet İmam Hatip Ortaokulu öğrencileri, Gazze’deki yaşıtlarının yaşadığı zorlukları ve yaşam mücadelelerini anlatan 'Çocukların Gözünden Gazze’de Çocuk Olmak' adlı bir kitap kaleme aldı.
Öğrenciler, Gazze’de yaşanan insanlık dramına karşı sessiz kalmayarak anlamlı bir çalışmaya imza attı. Yaşıtlarının verdiği yaşam mücadelesini duygu, empati ve merhamet duygularıyla satırlara döken öğrenciler, bu kitabı oluşturdu. Kitabın tanıtımı ve takdimi amacıyla gerçekleştirilen ziyarette öğrencilere; Fatih Sultan Mehmet İmam Hatip Ortaokulu Müdürü Mehmet Bilik ile Türkçe Öğretmeni ve kitabın editörü olan Safiye İnce Karakuş eşlik etti. Ayrıca, öğrenciler İl Millî Eğitim Müdürü Sinan Aydın ile bir araya gelerek kitabın ortaya çıkış sürecini ve hislerini paylaştılar.
Sinan Aydın, ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, öğrencilerin gösterdiği yüksek duyarlılığın takdire şayan olduğunu belirtti. Aydın, 'Çocuklarımızın kaleminden yükselen bu ses; vicdanın, merhametin ve insanlığın ortak çağrısıdır. Farkındalık oluşturan bu kıymetli çalışmada emeği geçen öğrencilerimizi tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyorum.' ifadelerini kullandı.
Ziyaret, öğrencilerin İl Milli Eğitim Müdürü Sinan Aydın’a kitabı takdim etmesi ve hatıra fotoğrafı çekilmesinin ardından sona erdi.

ESKİŞEHİR'DE FATİH SULTAN MEHMET İMAM HATİP ORTAOKULU ÖĞRENCİLERİ, GAZZE'DEKİ YAŞITLARININ YAŞADIĞI ZORLUKLARI VE YAŞAM MÜCADELELERİNİ ANLATAN "ÇOCUKLARIN GÖZÜNDEN GAZZE'DE ÇOCUK OLMAK" ADLI BİR KİTAP KALEME ALDI.