İlkokul öğrencileri ebru eserlerini sergiledi

Kayseri'deki İzzet Altun İlkokulu'nda, 3. sınıf öğrencileri tarafından düzenlenen ebru sergisi ilgiyle karşılandı.

23.06.2026-13:46 - (Son Güncelleme: 23.06.2026-13:46)
İlkokul öğrencileri ebru eserlerini sergiledi

İlkokul öğrencileri ebru eserlerini sergiledi

Kayseri’de İzzet Altun İlkokulu 3/A ve 3/C sınıf öğrencileri tarafından hazırlanan "Kadim Bir Mirasla Buluşma" temalı Ebru Sanatı Sergisi açılışı gerçekleştirildi. Öğrencilerin yaptığı birbirinden farklı ebru eserlerini inceleyen Kocasinan İlçe Milli Eğitim Müdürü Sıddık Kaya, yapılan sanat faaliyetlerinin öğrencilerin potansiyellerini ortaya çıkardığını ifade etti.

Kaya, "Her öğrencimiz bir potansiyel ve kabiliyet taşımaktadır. Önemli olan öğrencilerimizin taşıdığı bu potansiyeli ve kabiliyeti dokunuşlar ile ortaya çıkarmak. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli’nde öğrencilerimizin okuyan, düşünen, kendini geliştiren bireyler olarak yetişmeleri temel esastır. Öğrencilerimize yönelik sosyal, sportif ve sanatsal etkinlikler, onların bu potansiyeli ortaya çıkarmaya yardımcı olan etkinliklerdir. İzzet Altun İlkokulu’muzda ebru sanatında harika bir çalışma yapılmış. Bu çalışmaya katkı sunan öğrencilerimizi, öğretmenlerimizi ve okul idarecilerimizi tebrik ediyorum. İnşallah bu çalışmalar öğrencilerimizin sanatsal anlamda ufuklarının açılmasına vesile olur," şeklinde konuştu.

Öğretmenler öğrencilerin kültürel köklerini keşfetmelerine yardımcı oluyor

Sınıf öğretmeni Ferhat Sevgi, öğrencilerin sanatsal anlamda geliştirilmesinin yanı sıra kültürlerini tanımalarında yardımcı olduklarını belirterek, "Bu çalışmadaki amacımız öğrencilerimizi sadece bir sanat etkinliğiyle buluşturmak değildir. Onları kendi kültürel kökleriyle yeniden tanıştırmaktır" dedi. Bu etkinlikte öğrencilerin geçmişin estetik anlayışını tanımalarının son derece önemli olduğunu vurgulayan Sevgi, sanatçı Ahmet Kurt’un öğrencilerine sanatı doğrudan öğretmesinin önemli bir katkı sağladığını iletti.

Sınıf öğretmeni Gökhan Karataş ise, "Öğrencilerimizin ebru sanatına büyük bir ilgi ve heyecanla yaklaştıklarını gözlemledik. Kendi eserlerini ortaya koyabilmeleri onların özgüvenlerini artırdı ve öğrenmeye karşı motivasyonlarını güçlendirdi. Ebru çalışmaları sırasında öğrencilerimiz yalnızca bir sanat etkinliğine katılmadılar; aynı zamanda sabrı, dikkatli çalışmayı, özen göstermeyi ve üretmenin mutluluğunu da deneyimlediler" şeklinde konuştu.

Konferans Salonu Fuaye Alanı’nda düzenlenen sergi açılışına Kocasinan İlçe Milli Eğitim Müdürü Sıddık Kaya, İzzet Altun İlkokulu Müdürü Esra Taş, Müdür Yardımcısı İsa Yalım, öğretmenler, veliler ve öğrenciler katıldı.

KAYSERİ’DE İZZET ALTUN İLKOKULU 3. SINIF ÖĞRENCİLERİ TARAFINDAN HAZIRLANAN 'KADİM BİR MİRASLA...

KAYSERİ’DE İZZET ALTUN İLKOKULU 3. SINIF ÖĞRENCİLERİ TARAFINDAN HAZIRLANAN 'KADİM BİR MİRASLA BULUŞMA' TEMALI EBRU SANATI SERGİSİ AÇILI GERÇEKLEŞTİRİLDİ.

YORUM YAZ!..
Modal