Mollabey Ortaokulu öğrencilerine Türkiye dereceleri için ödül

Zonguldak'ta Mollabey Ortaokulu öğrencileri, ulusal yarışmalarda önemli dereceler elde ederek ödül aldı.

23.06.2026-11:18 - (Son Güncelleme: 23.06.2026-11:18)
Mollabey Ortaokulu öğrencilerine Türkiye dereceleri için ödül

Zonguldak İl Millî Eğitim Müdürlüğü tarafından, 2025-2026 eğitim öğretim yılında ulusal ve uluslararası yarışmalarda derece elde eden öğrenciler için ödül töreni düzenlendi. Bu özel törende, Alaplı Mollabey Ortaokulu öğrencileri de başarıları nedeniyle ödüllerini aldı.

Mollabey Ortaokulu öğrencileri, İLESAM tarafından düzenlenen 'Üret, Koru, Saygı Duy: Telif Hakları Bizimle' temalı ulusal logo ve afiş yarışmalarında Türkiye ikinciliği ve üçüncülüğü elde ederek, dikkat çekici bir başarıya imza attı. Türkiye genelinden katılan binlerce eser arasından dereceye giren öğrenciler, hem ilçelerine hem de okullarına gurur yaşattı.

Okul Müdürü Ömer Yavuz, öğrencilerin elde ettiği başarının kendileri için büyük bir gurur kaynağı olduğunu belirterek, emeği geçen öğrenci ve öğretmenleri tebrik etti.

İlçe Millî Eğitim Müdürü Cevat Çevik de öğrencileri kutlayarak, 'Bu başarılar ilçemizi temsil eden çok kıymetli çalışmalardır. İlçemiz adına büyük bir gurur vesilesidir. Öğrencilerimizi ve öğretmenlerimizi tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyorum.' ifadelerini kullandı.

ZONGULDAK (İHA) - ZONGULDAK İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ TARAFINDAN, 2025-2026 EĞİTİM ÖĞRETİM YILINDA...

ZONGULDAK (İHA) - ZONGULDAK İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ TARAFINDAN, 2025-2026 EĞİTİM ÖĞRETİM YILINDA ULUSAL VE ULUSLARARASI YARIŞMALARDA DERECE ELDE EDEN ÖĞRENCİLER İÇİN ÖDÜL TÖRENİ DÜZENLENDİ. TÖRENDE, ALAPLI MOLLABEY ORTAOKULU ÖĞRENCİLERİ DE BAŞARILARINDAN DOLAYI ÖDÜLLERİNİ ALDI.

YORUM YAZ!..
Modal