Manisa Büyükşehir Belediyesi Eğitim Merkezleri (MABEM), il genelindeki eğitim seviyesini artırmak amacıyla önemli bir organizasyon düzenledi. Manisa’nın 17 ilçesinden yaklaşık 240 MABEM öğretmeni, 2025-2026 eğitim-öğretim yılını değerlendirmek ve önümüzdeki dönemin stratejilerini belirlemek için bir araya geldi.
Manisa genelinde eğitimde fırsat eşitliği sağlama ve başarıyı yükseltme hedefiyle hareket eden MABEM, yeni döneme güçlü bir başlangıç yapmaya hazırlanıyor. Toplantı, Manisa Büyükşehir Belediyesi Şehir Tiyatrosu’nda gerçekleşti ve Kültür, Sanat ve Sosyal İşler Dairesi Halk Eğitim Şube Müdürü Serap Gücüyen ile MABEM idarecilerinin katılımıyla gerçekleştirildi.
Program kapsamında, öğretmenlerin mesleki gelişimlerine destek olmak amacıyla bir seminer düzenlendi. Eğitim Danışmanı ve Yazar Zafer Polat Koyuncu, MABEM öğretmenlerine 'Eğitim Danışmanlığı Eğitimci Eğitimi' başlıklı bir seminer vererek, yeni nesil eğitim yaklaşımları ve öğrencilere rehberlik süreçlerini detaylandırdı.
Toplantıda ayrıca MABEM İlçeler Koordinatörü Esra Ağgül ve Rehberlik Koordinatörü Ali Tatlı da sunum yaptı. Ağgül ve Tatlı, geride kalan yıl içinde yapılan başarılı çalışmaları verilerle paylaşarak, 2026-2027 eğitim-öğretim dönemi için planlanan yeni projeleri ve stratejik hedefleri öğretmenlerle paylaştı.
Programın finalinde, MABEM bünyesinde yıl boyunca büyük özveri göstererek en fazla ek çalışma gerçekleştiren öğretmenlere, eğitime sağladıkları katkılardan dolayı özel teşekkür edildi.

MANİSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ EĞİTİM MERKEZLERİ (MABEM), İL GENELİNDEKİ EĞİTİM ÇITASINI DAHA DA YUKARI TAŞIMAK ADINA DEV BİR BULUŞMAYA İMZA ATTI. MANİSA’NIN 17 İLÇESİNDE GÖREV YAPAN YAKLAŞIK 240 MABEM ÖĞRETMENİ, 2025-2026 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILINI DEĞERLENDİRMEK VE ÖNÜMÜZDEKİ DÖNEMİN STRATEJİLERİNİ BELİRLEMEK AMACIYLA BİR ARAYA GELDİ.