Menteşe Anadolu Lisesi öğrencileri, hazırlayıp sahneledikleri iki perdelik ‘Otobüs’ adlı tiyatro oyunu ile izleyicilerin büyük beğenisini kazandı.
Nil Bakır'ın yönetmenliğini üstlendiği oyun, Türkan Saylan Konferans Salonu'nda öğrenciler, öğretmenler ve velilerin yoğun katılımıyla gerçekleşti. Öğrencilerin büyük bir ustalıkla sergilediği performans, izleyicilerden tam not aldı.
Oyun sonunda ilk defa yönetmenlik deneyimi yaşayan Nil Bakır, "Bir yıl boyunca arkadaşlarımın ve öğretmenlerimizin büyük desteği ile bu oyunu hazırladık, çok mutluyuz" ifadelerini kullandı.
Okul Müdürü Mehmet Akif Ağır ise öğrencilerinin bu başarılı çalışmalarından dolayı tebrik ederek, gurur duyduklarını belirtti.

MENTEŞE ANADOLU LİSESİ ÖĞRENCİLERİNİN ‘OTOBÜS’ OYUNU BEĞENİ İLE İZLENDİ