Niğde belediyesi'nden Bor yoluna 3 yeni yaya üst geçidi

Niğde Belediyesi, yaya güvenliğini artırmak için Bor yoluna 3 yeni üst geçit inşa ediyor.

23.06.2026-11:01 - (Son Güncelleme: 23.06.2026-11:01)
Niğde belediyesi'nden Bor yoluna 3 yeni yaya üst geçidi

Niğde Belediyesi; şehir içi ulaşımda yaya güvenliğini en üst seviyeye çıkarmak amacıyla Bor yolu üzerine 3 yeni yaya üst geçidi inşa etmeye başlıyor.

Trafik yoğunluğunun yaşandığı Bor yolunda, yayaların güvenli ve konforlu geçişini sağlamak için yaya üst geçidi projesi hayata geçiriliyor. Çalışmalar kapsamında, güzergah üzerinde ihtiyaç duyulan noktalara yapılacak 3 yeni yaya üst geçidinin tüm proje aşamaları başarıyla tamamlandı. Kısa süre içerisinde ihaleleri gerçekleştirilecek ve projeyle birlikte mevcut üst geçide asansör eklenerek işlevselliği artırılacak. Ayrıca, mevcut bir üst geçidin kapsamlı tadilatı da gerçekleştirilecek.

Niğde Belediye Başkanı Emrah Özdemir, göreve geldikleri günden bu yana Niğde’nin altyapı ve ulaşım sorunlarına kalıcı çözümler üretiklerini belirtti. Özdemir; "Vatandaşlarımızın günlük hayatını kolaylaştırmak ve trafikte yaya güvenliğini maksimum seviyeye çıkarmak adına Bor yolunda yeni bir çalışma başlatıyoruz. 3 yeni yaya üst geçidimizin tüm proje çalışmalarını tamamladık, ihalelerini de çok kısa bir süre içerisinde yapacağız. Bununla birlikte mevcut bir yaya üst geçidimizin de tadilatını gerçekleştirerek daha kullanışlı hale getireceğiz. Hemşehrilerimize ne söz verdiysek, o sözü tutmanın ve her vaadi yerine getirmenin haklı gururunu yaşıyoruz. Niğde’miz için gece gündüz demeden üretmeye, şehrimize değer katmaya devam edeceğiz. Yeni üst geçitlerimiz şehrimize ve hemşehrilerimize hayırlı olsun" ifadelerini kullandı.

BOR YOLUNA 3 YENİ YAYA ÜST GEÇİDİ YAPILACAK

BOR YOLUNA 3 YENİ YAYA ÜST GEÇİDİ YAPILACAK

YORUM YAZ!..
Modal