Galatasaray'ın başarılı oyuncusu Mario Lemina, verdiği bir röportajda Galatasaray'da kalmak istiyor musun sorusunu cevapladı.
İşte o açıklamalar:
Taraftarlar seni mücadelen, isteğin, hırsın ile Melo’ya benzetiyor? "Bunu duymak gurur verici. Koşullar ne olursa olsun maksimumu veriyorum. Sahada çok duygusal bir oyuncuyum, bu yüzden iyi olup olmadığımı doğrudan anlayabilirsiniz. Sezonun 2. yarısında, aramızda kolektif bir farkındalık ortaya çıktı ve sahada mükemmel bir uyum yakaladık. Melo ile karşılaştırılmayı sık sık duyuyorum. Melo, kulübün ve taraftarın gönlünde yer etmiş bir oyuncu, onunla karşılaştırılmak gurur verici. Umarım ben de onun gibi yer edebilirim."
Galatasaray’da kalmak istiyor musun? Kiralık olarak forma giymene herkes üzülüyor. Southampton’a mı döneceksin, burada mı kalacaksın? Tercihin ne olur? "Bu durum beni gerçekten çok mutlu ediyor. Her gün taraftarlarımızdan güzel mesajlar alıyorum. Ben de onlara karşı büyük bir bağ ve sevgi duyuyorum. Kalmak ister miyim?"
Bence böyle bir soruyu sormaya gerek yok. İsmimi, bu kulübün tarihine yazdırmayı umuyorum.Evet, kiralık bir oyuncu olarak geldim ama umarım bu şekilde devam etmez."