Altay altyapısında yetişen Emre Tangeldi, sosyal medya hesapları üzerinden yaptığı açıklama ile siyah-beyazlı kulüple olan sözleşmesini feshettiğini duyurdu. Bu gelişme, beklenen bir ayrılığın gerçekleştiğini gösteriyor.
Nesine 3. Lig ekiplerinden Altay’da, geçtiğimiz günlerde alacaklarının ödenmemesi nedeniyle kulübe ihtarname gönderen Tangeldi, bu adımı atarak takımdan ayrıldığını resmen bildirmiş oldu. Böylece, genç oyuncunun kulüple olan bağı sona erdi.
Yazılı açıklamasında, sözleşmesini feshettiğini belirten Tangeldi, 'Altay forması altında geçirdiğim 7 yıl boyunca desteklerini, emeklerini ve dostluklarını esirgemeyen tüm takım arkadaşlarıma, teknik ekibimize ve kulüp çalışanlarımıza içtenlikle teşekkür ederim. Birlikte ortaya koyduğumuz emek ve paylaştığımız anılar benim için her zaman özel bir yere sahip olacak. Bu süreç boyunca her koşulda yanımızda olan ve desteklerini hiçbir zaman esirgemeyen Büyük Altay taraftarına ayrıca teşekkürlerimi sunuyorum' ifadelerini kullandı.

ALTAY’DA EMRE TANGELDİ, SÖZLEŞMESİNİ FESHETTİ