Eskişehir'de farklı tarihlerde üç evden 1 milyon 20 bin TL değerinde para, altın ve ziynet eşyası çaldığı iddiasıyla yakalanan iki kadın şüpheli tutuklandı.
Eskişehir İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü ekipleri, il genelinde yaşanan hırsızlık olaylarının aydınlatılması için çalışmalara başladı. Ekipler, evlerden çeşitli altın ve ziynet eşyalarının yanı sıra toplamda 20 bin TL nakit paranın çalındığını ve bu olayların sonucunda toplam 1 milyon 20 bin TL maddi zarar oluştuğunu tespit etti.
Yürütülen araştırmalar sonucunda, E.T. ve D.Ç. isimli kadın şüphelilerin yakalandığı belirtildi. Emniyet işlemlerinin ardından, iki şüpheli çıkarıldıkları mahkemece tutuklandı. Olayla ilgili diğer şüphelilerin yakalanmasına yönelik çalışmaların, Asayiş Şube Müdürlüğü ekiplerince sürdüğü öğrenildi.

ESKİŞEHİR’DE 3 EVDEN FARKLI TARİHLERDE 1 MİLYON 20 BİN TL DEĞERİNDE PARA, ALTIN VE ZİYNET EŞYASI HIRSIZLIK OLAYI İLE ALAKALI 2 KADIN ŞÜPHELİ TUTUKLANDI.