Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından Kırklareli’nde düzenlenen Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Hokey Bölge Müsabakaları, Manisa'nın spor alanındaki başarılarını bir kez daha gündeme taşıdı. Manisa’yı temsil eden Hokey Kız Takımı, bu önemli turnuvada elde ettikleri başarı ile Türkiye Şampiyonası’na katılma hakkı kazandı.
Turnuvada gösterdiği üstün performansla dikkat çeken Manisa temsilcisi, oynadığı 5 karşılaşmanın tamamını kazanarak turnuvayı namağlup tamamladı. Takım, rakipleri karşısında sergilediği etkili oyunla bölgedeki diğer takımlara karşı büyük bir üstünlük sağladı.
5’te 5 yaparak büyük bir başarı elde eden Manisa ekibi, bu sonuçla Türkiye Şampiyonası’na katılmaya hak kazandı. Sporcuların sahada gösterdiği azim ve takım ruhu, dikkat çekiciydi. Şampiyona öncesi önemli bir moral kazanan Manisa Hokey Kız Takımı, hazırlıklarını sürdürerek Türkiye Şampiyonası’nda da başarılı sonuçlar elde etmeyi hedefliyor.

GENÇLİK VE SPOR BAKANLIĞI TARAFINDAN KIRKLARELİ’NDE DÜZENLENEN ANADOLU YILDIZLAR LİGİ (ANALİG) HOKEY BÖLGE MÜSABAKALARINDA MANİSA’YI TEMSİL EDEN HOKEY KIZ TAKIMI, ÖNEMLİ BİR BAŞARIYA İMZA ATARAK, TÜRKİYE ŞAMPİYONASI’NA KATILMA HAKKI KAZANDI