Zonguldak İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından organize edilen yıl sonu etkinlikleri çerçevesinde, farklı okullardaki öğrencilerin uzun soluklu çalışmalarının sonucu olarak oluşturulan Maarif Öğrenci Korosu, gerçekleştirdiği konserle izleyenleri mest etti.
Bülent Ecevit Üniversitesi (BEÜ) Sezai Karakoç Kültür Merkezi'nde gerçekleşen etkinlikte, salon tamamen doldu. Sahne alan koro, yaklaşık bir saat boyunca dinleyicilere müzik ziyafeti sundu. Titiz bir hazırlık sürecinin ardından sahneye çıkan öğrencilerin seslendirdiği eserler, katılımcılara unutulmaz bir akşam yaşattı.
Öğrencilerin sahnedeki uyumu ve performansı, profesyonel koroları aratmadı. Sahne heyecanına ortak olan veliler, çocuklarının anlarını cep telefonlarıyla kaydederek bu özel anları ölümsüzleştirdi. Sanat ve eğitimin bir araya geldiği bu anlamlı etkinliğe; Zonguldak İl Milli Eğitim Müdürü Uygar Keskin, okul idarecileri, öğretmenler, öğrenciler ve çok sayıda vatandaş katılım gösterdi.
Büyük beğeni toplayan konserin ardından, protokol üyeleri öğrencileri tebrik etti. Konser, uzun süre ayakta alkışlanmalarla sona erdi ve katılımcılar günün anısına toplu hatıra fotoğrafı çektirdi.

ZONGULDAK İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ TARAFINDAN ORGANİZE EDİLEN YIL SONU ETKİNLİKLERİ KAPSAMINDA, FARKLI OKULLARDAKİ ÖĞRENCİLERİN BİR ARAYA GELMESİYLE OLUŞTURULAN MAARİF ÖĞRENCİ KOROSU KONSER VERDİ.