Alınan bilgiye göre, bir otomobille uyuşturucu sevkiyatı yapılacağı ihbarını alan İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele (NSM) Şubesi ve Ereğli İlçe Emniyet Müdürlüğü Suçlarla Mücadele Grup Amirliği ekipleri plakası gözlemlenen otomobili takibe aldı.
Yapılan takiplerin ardından yeterli delil ve bulgulara ulaşan NSM ekipleri operasyon için harekete geçti.
Otomobile yönelik düzenlenen operasyonda 2 şüpheli şahıs 31 gram uyuşturucu madde ile yakalanarak gözaltına alınırken, şüpheliler sorgulanmak üzere emniyete götürüldü.